فوتسال خردسالان هرمزگان 

آینده‌سازان جشنواره گل به راه انداخت 



در روز دوم فستیوال فوتسال خردسالان هرمزگان تیم‌های پرسپولیس، آیندگان، آینده‌سازان و کوهستان بندزرک برحریفان خود پیروز شدند. مسابقات فوتسال خردسالان هرمرگان با حضور ۸ تیم در دوگروه چهارتیمی زیر نظر هیات فوتبال استان در سالن اروند سورو در حال برگزاری است. درگروه نخست تیم های پرسپولیس، آینده سازان، مقاومت میناب و شهسوار کربلا و در گروه دوم یاران شهسوار، اتحاد، کوهستان بنذرک میناب و آیندگان با هم  رقابت می‌کنند.
به گزارش صبح ساحل  در روز دوم این بازی‌ها چهار بازی برگزار شد و تیم‌های کوهستان بندزرک میناب، آینده سازان، پرسپولیس و آیندگان برحریفان خود پیروز شدند.
در بازی اول تیم کوهستان بندزرک که در روز اول ضعیف ظاهر شده بود با یک بازی روان با چهار گل تیم اتحاد را شکست داد برای تیم کوهستان  سجاد محمودی ، محمد امین ذاکر حسینی ( ۲ گل) و محمد مصطفی محمودی گلزنی کردند. تیم آینده سازان با یک بازی تهاجمی درروز دوم نشان داد یکی از مدعیان قهرمانی هست. این تیم موفق شد ۷ بر ۴ مقاومت میناب را از پیش رو بردارد. 
محسن آبایی و محمد طاها بهمنی هر کدام دو گل، میکائیل مبارکی، امیر محمد قلی پور و گل به خودی محمد رضا نساجی گلزنان تیم آینده‌سازان بودند. برای مقاومت میناب آرسام ماجدی، طاها اعتمادی (دو گل) و حسین ذاکری گلزنی کردند. پرسپولیس با تک گل ابوالفضل نظری و دفاع جانانه از این گل توانست به یک برد شیرین دست یابد وامید هایش برای صعود به مرحله دوم بیشتر کند. تیم آیندگان و یاران شهسوار درآخرین بازی روز دوم به مصاف هم رفتند و بازی زیبایی به نمایش گذاشتند.
در پایان این بازی این تیم آیندگان بود که نتیجه را به سود خود به پایان برد. چهار گل تیم آیندگان را رامین سلیمانیان، فرهاد ریئسی، امیر حسین حسینی و پدرام ریئسی به ثمر رساندند و دوگل شهسوار را امیر عباس بلی زهی و محمد حسین آهنج زدند. مرحله اول این بازی ها فردا جمعه به پایان می رسد و از هر گروه دو تیم به مرحله دوم صعود می کنند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها